Lekce

Hatha Yoga


Při praktikování Hatha yogy jde o tradiční systém jógových asán, vědomého dechu (pranajámy) a relaxaci na uvolnění těla i mysli. Na kurzu neočekávejte žádné dynamické lekce, spíše menší počet asán, prodýchání a výdrž v pozicích. Budeme se zaměřovat každou lekci na určitou skupinu pozic, které budou praktikovány v různých variantách i pro vaši vlastní praxi. Budeme si vysvětlovat jejich význam a účinky na naše tělo, věnovat se dechovým technikám, pozdravu slunci a krok po kroku prostudovat do tajů Hatha yogy.

Relax yoga, zdravá záda

Sem vložte podnadpis

Lekce, které se hodí, jak k vám do obýváku, tak do firemního prostředí. Lekce, kterou si můžete v některých případech zacvičit přímo z vaší pracovní židle. Pozice, které vám uvolní zatuhlou krční páteř, protáhnou celé tělo nebo pomohou k uvolnění těla po náročném dni, aby jste měli kvalitnější spánek. Je mnoho variant, které vám yoga může nabídnout, vždy záleží na vás, kolik si od ní budete chtít vzít.

Mindfulness


Obracíme pozornost sami k sobě. Pomocí dechových a relaxačních technik zůstáváme v přítomnosti. Následně se učíme přenést tyto metody do běžného života, abychom uměli zrelaxovat před náročným pracovním pohovorem, před prezentací, kterou přednášíme vedení firmy, před čímkoliv náročným, kde je pro nás těžké zůstat v klidu, sami se sebou, zůstat v přítomnosti. Díky Mindfulness neboli všímavosti se učíme zvládat náš stres, naše emoce za pomocí přítomného, vědomého bytí. 

Další lekce yogy, které praktikuji


Power yoga

Jedná se o dynamičtější lekci yogy, kde se střídají ásány rychleji za sebou, vaše tělo se prohřeje a zároveň posílí svaly.

Šivananda yoga

Jde o specificku lekci hatha yogy, kde se postupuje ve skladbě ásán obráceně, od stoje na hlavě až po pozice v leže. Mezi každou pozicí přichází šavásána, aby tělo mělo čas načerpat účinky, které mu pozice přináší.

Pranayama a meditace

Pranayama a meditace Pojďte se s námi nadechnout a zklidnit mysl. Jaký je náš dech, taková je naše mysl. Pranayama jsou jogínská dechové cvičení, díky nimž se učíme ovládat pránu - naši životní energii. Vědomým dýcháním se připravíme na následnou meditaci, po které se budete cítit uvolnění a nabití novou energií.